46,5043$% 0.05
52,7647€% -0.33
61,2436£% -0.26
5.936,01%-3,37
9.896,00%-3,06
39.414,00%-3,03
14.341,64%-1,36
฿%
Ξ%
$%
02:00
Arjantinli yetkililer, ülkede çocuklarına nafaka borcu bulunan 13 bin ebeveynin listesini ABD’ye ileterek, bu kişilerin 2026 Dünya Kupası maçlarına girişinin yasaklanmasını talep etti.Buenos Aires Belediye Başkanı Jorge Macri, söz konusu kişilerin çocuklarına ödemeleri gereken nafakaları yerine getirmediğini belirterek, “Çocuklarını geçindirmek gibi temel bir sorumluluğu yerine getirmeyenler bunun sonuçlarına katlanmalıdır. Çocuklarına bakmayanlar stadyumlara alınmayacak.” dedi.Sunday Tribune gazetesine göre; söz konusu liste, Arjantin’in Kamu Nafaka Borçluları Sicili (RPAM) tarafından hazırlandı ve büyük bölümünün Buenos Aires ile 13 farklı eyaletten gelen babalardan oluştuğu belirtildi.Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Gazete, Dünya Kupası maçlarının ABD, Meksika ve Kanada’da oynanacak olması nedeniyle Arjantin’in doğrudan yasak koyma yetkisi bulunmadığını, bu nedenle listenin ABD iç güvenlik ve turnuva güvenlik birimlerine iletildiğini aktardı.ABD’nin Dünya Kupası katılımına ilişkin özel bir adım atıp atmayacağı ise henüz netlik kazanmadı.TV RehberiHangi maçHangi kanalda?Şimdi Keşfet

NBA Avrupa Direktörü Aivazoglou: Galatasaray’ın bakış açısı, bizim vizyonumuzla örtüşüyor
1
Sergen Yalçın: ‘Taraftarımız bırakmamızı istiyorsa bırakırız!’ Olay istifa sözler…
563 kez okundu
2
‘Fenerbahçe, Galatasaray’dan biraz daha profesyonel’ Yıldız futbolcu itiraf etti! Sosyal medya sallandı
71 kez okundu
3
Galatasaray’da Sacha Boey’un kaderi, Okan Buruk’un ellerinde! Haber bekliyor
63 kez okundu
4
Real Madrid yine tepetakla oldu! Arbeloa ve Mbappe birbirine girdi
59 kez okundu
5
Göztepe’de Juan sevinci
54 kez okundu