46,4852$% 0.03
53,0656€% -0.15
61,5003£% -0.18
6.153,74%-1,73
10.205,00%-1,78
40.642,00%-1,84
14.560,15%-1,15
2901035฿%-2.48396
76731Ξ%-5.29148
46.43$%0.03776
02:00
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’ndaki Türk gemilerle ilgili son duruma ilişkin bilgi verdi.Sosyal medya hesabından açıklama yapan Uraloğlu şu ifadeleri kullandı:”Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz.Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor.Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz.”

Kaçırılan İBB yöneticisi soruşturmasında 5 yeni gözaltı
1
AK Parti İl Başkanı sahneye çağrılırken anons krizi! Bakan Yardımcısı, anında müdahale etti
1853 kez okundu
2
İran: Lübnan savaşını sonlandırmak için ilerleme kaydedildi
792 kez okundu
3
Bakan Çiftçi, çeşitli temaslarda bulunmak üzere KKTC'ye geldi
537 kez okundu
4
Trump: Hürmüz Boğazı tamamen ücretsiz olacak
519 kez okundu
5
Siirt Vakfı İstanbul Anadolu Yakası Şube Başkanı Tevfik Cengiz’den Kurban Bayramı Mesajı
446 kez okundu