46,6222$% 0.1
53,1155€% 0.06
61,5923£% -0.03
6.099,43%1,16
10.099,00%1,02
40.182,00%0,92
14.274,02%0,10
฿%
Ξ%
$%
22:15
Bakan Uraloğlu, NSosyal hesabından, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk sahipli gemilerin son durumuna ilişkin bilgi verdi.Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini bildiren Uraloğlu, “İlgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır.” değerlendirmesinde bulundu.Uraloğlu, toplam 15 geminin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını aktararak, bölgede bulunan 3 Türk sahipli geminin Körfez içinde ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmediğini belirtti.Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelinin bulunduğuna dikkati çeken Uraloğlu, şunları kaydetti:”Basra Körfezi’nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz yoktur. Vatandaşlarımızın ve denizcilerimizin güvenliği için süreci hassasiyetle takip etmeyi sürdürüyoruz.”

Bakan Uraloğlu: 15 gemimiz güvenli şekilde Basra Körfezi’nden ayrılmıştır
1
AK Parti İl Başkanı sahneye çağrılırken anons krizi! Bakan Yardımcısı, anında müdahale etti
1859 kez okundu
2
İran: Lübnan savaşını sonlandırmak için ilerleme kaydedildi
804 kez okundu
3
Polonya ile ticarette yeni hedef 15 milyar dolar
651 kez okundu
4
Bakan Çiftçi, çeşitli temaslarda bulunmak üzere KKTC'ye geldi
543 kez okundu
5
Trump: Hürmüz Boğazı tamamen ücretsiz olacak
525 kez okundu