46,6290$% 0.12
53,1386€% 0.12
61,6110£% 0.03
6.111,03%1,36
10.118,00%1,21
40.256,00%1,10
14.274,02%0,10
2794641฿%0.99734
73702Ξ%0.94276
46.56$%0.22695
22:15
Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk sahipli gemilerin son durumuna ilişkin bilgi verdi.”15 GEMİMİZ GÜVENLİ ŞEKİLDE BASRA KÖRFEZİ’NDEN AYRILMIŞTIR”Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini bildiren Uraloğlu, “İlgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır.” değerlendirmesinde bulundu.Uraloğlu, toplam 15 geminin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını aktararak, bölgede bulunan 3 Türk sahipli geminin Körfez içinde ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmediğini belirtti.”ANLIK AYRILMA TALEBİ OLAN HERHANGİ BİR GEMİMİZ YOKTUR”Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelinin bulunduğuna dikkati çeken Uraloğlu, şunları kaydetti: “Basra Körfezi’nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz yoktur. Vatandaşlarımızın ve denizcilerimizin güvenliği için süreci hassasiyetle takip etmeyi sürdürüyoruz.”TARİHİ MUTABAKATIN ARDINDAN YENİDEN AÇILMIŞTI İran, ABD-İsrail’in 28 Şubat’taki saldırılarıyla başlayan savaş sonrasında küresel enerji ticaretinin stratejik geçiş noktalarından Hürmüz Boğazı’nı kapatmıştı. İran ile ABD’nin 14 Haziran’da vardığı mutabakat kapsamında Tahran, Hürmüz Boğazı’nı yeniden açmıştı.Kaynak: AA / Ayşe Böcüoğlu Bodur

Usta oyuncu Kadir İnanır hayatını kaybetti
1
AK Parti İl Başkanı sahneye çağrılırken anons krizi! Bakan Yardımcısı, anında müdahale etti
1859 kez okundu
2
İran: Lübnan savaşını sonlandırmak için ilerleme kaydedildi
804 kez okundu
3
Polonya ile ticarette yeni hedef 15 milyar dolar
651 kez okundu
4
Bakan Çiftçi, çeşitli temaslarda bulunmak üzere KKTC'ye geldi
543 kez okundu
5
Trump: Hürmüz Boğazı tamamen ücretsiz olacak
525 kez okundu