DOLAR

46,5064$% 0.05

EURO

52,8260% -0.22

STERLİN

61,3855£% -0.03

GRAM ALTIN

6.096,03%-0,77

ÇEYREK ALTIN

10.105,00%-1,01

TAM ALTIN

40.249,00%-0,98

BİST100

14.425,96%-0,78

BİTCOİN

2913904฿%0.61578

ETHEREUM

77556Ξ%1.27862

TETHER

46.44$%0.02135

Sabah Vakti a 02:00
Ankara AÇIK 23°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

İki ilde ormanlık alanlara girişler yasaklandı

Kütahya ve Balıkesir'de orman yangınlarının önlenmesi amacıyla ormanlık alanlara girişler yasaklandı.

Yazıyı Paylaş

Balıkesir Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, meteorolojiden alınan son bilgiler çerçevesinde hava sıcaklıklarının yükseleceği ve bu durumun orman yangını riskini artıracağı belirtildi.Bu kapsamda yapılan değerlendirmelerle Balıkesir genelinde, tüm ormanlık alanlara girişlerin 30 Eylül’e kadar yasaklandığı kaydedildi.Öte yandan, valiliğin sosyal medya hesaplarından ateşli ve ateşsiz piknik yapılabilecek alanların bilgisi de paylaşıldı.Kütahya’da ormanlık alanlara girişler 31 Ekim’e kadar yasaklandı Kütahya’da orman yangınlarının önlenmesi amacıyla ormanlık alanlara girişlerin 31 Ekim’e kadar yasaklandığı bildirildi.Kütahya Valisi Musa Işın başkanlığında gerçekleştirilen Orman Yangınlarıyla Mücadele Komisyonu toplantısında alınan kararlara göre, il genelinde tüm ormanlık alanlara girişler, 31 Ekim’e kadar yasaklandı.Piknik yapmak isteyenler için belirlenen özel alanlar dışındaki alanlarda piknik yapmanın yasak olduğu belirtildi.Çiftçiler ve avcıların yasak kapsamında bulunmadığı kaydedildi.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Özkan Yalım ek ifade verdi: Özgür Özel’e, 1 milyon TL gönderdim

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.