46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
14.274,02%0,10
฿%
Ξ%
$%
02:00
İstanbul’da Kuzey Marmara Otoyolu’nda trafik kurallarını ihlal ederek tehlikeli sürüş yaptıkları ve bu görüntüleri sosyal medyada paylaştıkları tespit edilen iki sürücüye toplam 70 bin 719 TL ceza kesildi. Şahıslar hakkında adli işlem başlatıldı.İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Sanal Devriye ekiplerince yapılan çalışmalar kapsamında, sosyal medyada trafik güvenliğini tehlikeye düşüren ve kural ihlallerini özendirici paylaşımlar tespit edildi.Yapılan incelemelerde, Kuzey Marmara Otoyolu Başakşehir istikametinde gerçekleştiği belirlenen olaylara ilişkin araç sürücülerinin T.C. ve G.E.B. olduğu tespit edildi.Sürücülerin “trafik kural ihlallerini özendiren veya öven içerik paylaşmak, basık araç kullanmak, tescil plakası takmamak, cam filmi kullanmak, yakın takip ve saygısızca araç kullanmak” gibi ihlaller nedeniyle 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında ayrı ayrı işlem gördüğü ve toplam 70 bin 719 TL idari para cezası uygulandığı bildirildi.Sürücüler hakkında ayrıca adli işlem yapılmak üzere polis merkezine teslim edildikleri öğrenildi. – İSTANBUL

Silivri’de korkutan tarla yangını: Polis vatandaşları uyardı
1
Siirt Vakfı’ndan Tarihi Başarı! Tevfik Cengiz: “Bu Gurur Tüm Siirtlilerindir”
152 kez okundu
2
Haraç için iş yeri kurşunlayan 5 şüpheli adliyeye sevk edildi
60 kez okundu
3
Bağcılar’da duş teknelerinin arasına gizlenmiş 92,5 kilogram uyuşturucu ele geçirildi
58 kez okundu
4
Kurban Bayramı öncesi İstanbul’da sevk noktalarında yoğun mesai
57 kez okundu
5
İstanbul Valiliği: 1 Mayıs gösterilerinde 575 kişi gözaltına alındı
52 kez okundu