46,6313$% 0.12
53,1001€% 0.05
61,5977£% 0.01
6.030,79%0,03
9.974,00%-0,23
39.725,00%-0,23
14.259,75%-0,50
2793011฿%-2.5119
72617Ξ%-5.25232
46.56$%0.25545
02:00
Dünya Kupası D Grubu’nun son maçında A Milli Takımımız, ABD’yi 3-2 mağlup etti. Teknik direktörümüz Vincenzo Montella, maçın ardından açıklamalarda bulundu.Elenmenin üzüntüsünü yaşadığını söyleyen Montella, “Tabii ki şunu söylemem lazım; 90+8’de Kaan’ın ve hepimizin sevinci; bir haftadır nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. Bu takım bunu hak etmedi! Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaştı, ben de… Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz.” dedi.Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Takıma çok güvendiğini söyleyen Montella, “Şuna çok inanıyorum; Kimi çağırdıysak; hepsi ilk 11 oyuncusu! 1. dakikada gol yedik, ne yaptığımızı bilen bir takım olmasaydık, bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik. İlk iki maçta da bu ruhu gösterdik ama futbolda bazen olmuyor!” ifadelerini kullandı.Takıma yapılan eleştirilerin çok yüksek seviyede olduğunu söyleyen İtalyan çalıştırıcı son olarak, “Futbolcularımız bu kadar spesifik saldırıları hak etmedi! Tekrar ayağa kalkma günü…” sözlerini sarf etti.TV RehberiHangi maçHangi kanalda?Şimdi Keşfet

Türkiye – ABD maçını stadyumda 70 bin 492 taraftar takip etti
1
Sergen Yalçın: ‘Taraftarımız bırakmamızı istiyorsa bırakırız!’ Olay istifa sözler…
563 kez okundu
2
‘Fenerbahçe, Galatasaray’dan biraz daha profesyonel’ Yıldız futbolcu itiraf etti! Sosyal medya sallandı
71 kez okundu
3
Galatasaray’da Sacha Boey’un kaderi, Okan Buruk’un ellerinde! Haber bekliyor
64 kez okundu
4
Real Madrid yine tepetakla oldu! Arbeloa ve Mbappe birbirine girdi
59 kez okundu
5
Göztepe’de Juan sevinci
54 kez okundu