46,4675$% 0.04
53,2805€% -0.05
61,5169£% 0
6.286,05%1,30
10.424,00%-0,33
41.537,00%-0,33
14.817,79%0,57
2979649฿%-0.0283
81100Ξ%0.86809
46.41$%0.0194
02:00
Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Adana’da meydana gelen yangında yenilikçi dron sisteminin başarıyla kullanıldığını duyurdu.OGM, resmi sosyal medya hesabından Adana’nın Sarıçam ilçesinde meydana gelen yangında, yenilikçi dron sisteminin başarıyla kullanıldığını açıkladı. Müdürlük, özellikle henüz büyüme evresine geçmemiş, başlangıç aşamasındaki yangınlarda müdahaleyi kolaylaştıracak bu sistemin; zorlu arazi şartlarında kara ekiplerine destek sağlayacağını, ulaşılması güç noktalara kısa sürede erişebileceğini bildirdi.Aynı zamanda yenilikçi dron sisteminin; yangının ilerleme istikametinde köpük ve retardant uygulanarak yayılımın yavaşlatılabileceği, müdahale kapasitesini ve personel güvenliğini de önemli ölçüde artıracağı belirtildi.Öte yandan Müdürlük tarafından yapılan açıklamada; teknolojik yetkinliklerin nitelikli insan kaynağıyla birleştiği, Yeşil Vatan savunmasında inovatif çözümlerle ormanların korunmaya devam edileceği ifade edildi. – ANKARA

Ankara’da yağışlar için şükür duası yapıldı
1
Siirt Vakfı’ndan Tarihi Başarı! Tevfik Cengiz: “Bu Gurur Tüm Siirtlilerindir”
142 kez okundu
2
Ankara’da yağmur ve şükür duası yapıldı
61 kez okundu
3
Gençlerbirliği, kupadaki Trabzonspor maçının hazırlıklarına başladı
57 kez okundu
4
Kazada ağır yaralanan Ankara Enduro Motosiklet Kulübü Başkanı hayatını kaybetti
54 kez okundu
5
Ankara’da siyaset, yargı ve iş dünyasının önemli isimlerini buluşturan düğün
48 kez okundu